Een nieuw project starten

Start slimmer en sneller met uw projecten! Met Procedura AI kunt u eenvoudig een nieuw project opzetten, documenten koppelen en direct aan de slag met handige, gegenereerde beschrijvingen. Bespaar tijd en focus op wat echt belangrijk is – wij helpen je op weg!

Het starten van een nieuw project is heel eenvoudig. U kunt snel een klein project opzetten of direct meerdere documenten koppelen om uw project een vliegende start te geven met behulp van Procedura AI.

Volg de onderstaande stappen om een nieuw project te starten:

  1. Ga naar het projectenoverzicht. Dit kunt u vinden in het linker menu door op de knop Projecten te klikken.
  2. Klik vervolgens op Project starten of Project toevoegen.
  3. Voer een naam in voor uw project.
  4. Als u wilt, kunt u een klantnaam toevoegen, maar dit is niet verplicht.
  5. U kunt ook een projectleider (één van uw adviseurs) invoeren, maar dit veld kan desgewenst leeg blijven.
  6. Klik daarna op de knop Nieuw project.

Wanneer het project is aangemaakt, kunt u documenten aan het project koppelen. Deze documenten kunnen worden gebruikt om automatisch een korte beschrijving voor uw project te genereren. Let op: u blijft altijd verantwoordelijk voor de inhoud van de gegenereerde teksten, dus controleer deze zorgvuldig.

Wilt u liever zelf een beschrijving toevoegen of extra tekst toevoegen voor het genereren van een beschrijving? Klik dan op Meer details om deze aanpassingen te maken.

Met deze stappen is uw project in een handomdraai klaar om te beginnen!

Laatste update: 9 maart 2025

Efficiënt proceduremanagement,

helder en overzichtelijk

© 2025 Procedura. Alle rechten voorbehouden.